close

Today is 8.3 from my enteremphraxis operation to today are one month,and my menses doesnt come to me without Diane.

My original thought was that my menses will began normal once  finishing the operation.But the truth was I am wrongh,I start taking the Diane to make my menses normaly and that's only way.

Two year age,my menses was regular. and I dont know waht happen it begans too late and finally never coming.I had been see many doctors incould Chinese traditional medicine and  westen medicine and they all couldnt find any reason.

By accident a doctor found a five cm. of teratoma from my orary and  it was  removed with a surgical removal of a  pheochromocytoma.  A side effect of this operation was  enteremphraxis,so I had a another operation in this year.How sad was it. And now my menses  is still normal.

今天是八月三號,距離我腸阻塞開刀已經過了一個月了,但我的月經在沒有吃避孕藥的狀況下仍是沒有來

我原本想說做完手術後我的月經應該就會回復正常,但事實上我錯了,所以我又要開始吃戴麗安,只有這個方式我的月經才會正常來報到。

二年前我的月經還正常,但不知道為什麼他開始晚到最終不來,我已經看過許多中醫師,都找不出理由,但卻意外發現我有1顆五公分的畸胎瘤在我的卵巢,我做嗜鉻細胞瘤的手術時順便切除了它,但這次手術的副作用卻造成了腸阻塞,所以今年有做了腸阻塞的手術,多嚜可悲阿~現在我的月經仍不正常阿



arrow
arrow
    全站熱搜

    mascottofu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()