close

Before two year ago I met a man who is Credit card salesman and he talked me that if I applied his credit cards,he will give me a  Body fat meter end of the month.I trusted him but he let me down,disappering  since the month and I didnt recieve a body fat meter. I called his phone that was wrong number and someone saied he was quit his job.So I gave up to find him.

But half year ago,I met cross him in my working place.At fist he denied the thing but I had evidence and he wanted to sale his credit card  to my co-works.He had adgreed  to give me a body fat meter and I took 1000 dollar as a deposit from him.Two months pass,I quited my job,but he  didnt carry out. I called he who said that he will bring it to my home.Finally he did it,but  it  was not my specified one, he brought a oldly type.I asked to change new one and he said "Dont worry,I will send a body fat meter few day and you can keep the oldly type as a  deposit.When you recieve new one and you send the oldly one back.

I aggred.  One week pass I didnt recieve,two months pass I still didnt.and I called several times but always no one anser. I thought I was fooled  againe.

Today I got his office number.Frist I called his cellphone and still no one anser.And then I called his office number and the same. When I  hung up it and he called back immediately. He said he missed my address and he was so busy so he didnt anser the phone, He will sent it tomorrow.

Let us wait and see. 

Now I think he is so mean.He told lies again and again and he finally ansed my phone call becuse he knew I have his office number ,he afriend I will report what he done  to his office. 

 

兩年前我認識一個推銷信用卡的業務員,他說如果我申請了他們的信用卡,月底前他就會給我一台體脂計,我就相信了他,但在月底我卻沒有收到體脂計,他卻從此消失了,打電話給他卻是空號,有人說他已經離職了,所以我就放棄找他.

半年前,我又在醫院遇到他了,剛開始他還否認這一切,但是我有人證而且他想要推銷信用卡給我同事,所以他答應我要兌現他的諾言,為了防止上次事件發現,我跟拿了1000元當抵押金,時間不斷的流逝,他每次都說有事耽擱了,XX時候再拿給我,就這樣子拖到我要離職了,他說他再去我家拿給我,終於某一天他實現了,但他帶來的體脂計卻不是我指定的,而是出產很久的,所以我就要求我要換新的,他說"別擔心,這個你先拿去,我會寄新的給你,到時你再把這個寄回"

我同意了,一週過去了,我沒有收到新的體脂計,兩個月過去了我仍然沒收到,過程中我打了好幾次的電話都無人回應,今天我得到他辦公室的電話,首先我先打他的手機,但是一樣無人回應,之後就打他的辦公室電話,一樣無人回應,我一掛電話,他馬上就打回來了,而且是用手機,我想可能是因公司手機會有錄音功能,他怕事情留下證據吧,他說之前他遺失我的住址,而且之前比較忙所以漏了我的電話,明天會將體脂計寄出

讓我們拭目以待吧~

現在我想想他好奸詐,不斷的說謊,最終會回我電話,是怕我知道他公司電話後,會跟他公司檢舉他的不良事蹟吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    mascottofu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()