close

I am very happy becuse I recived the  Body fat meter.

The farce are ended finally but there had a unpleasant episode. 

He asked me give 300 daollars for price differentials between the old style meter and new.

That's so rediculus.You promised give new one why should I pay for price differentials.

I dont change any interest  that I've been good to you.

Maybe someone think I am a Small-minded person

but I think myself is sincere and easy to get along with.

That is he doesnt respect himself and make me look he down.so why should I respect and forgive him.

I gave him thousand chances and he gave me thousand disappointments.

So I wrote a letter and made a phone call for making formal complaints.

I just want his boss know what kind of  the man is and the body fat meter is not important to me.

 

很高興終於收到體脂計

這場鬧劇終於結束了,但剛交易還是有個不愉快的小插曲

他要求我給他300元,當作是新型體脂計的價差

我聽到真覺得很不可思議,他還真有臉...

當初兩年前就說好要給我的 拖到現在才給 我沒跟他收取利息就很不錯了

他竟然還要跟我收取價差

或許有人會覺得我愛計較,但我自認為我是誠信又好相處的

是他自己都不尊重自己,讓我看輕他,凴什麼還要我尊重和原諒他的

我已經給他無數次的機會證明他的誠意,但他回饋給我的卻是無數次的失望

所以我就寫信和打電話投訴

我只想讓他的上司知道他的不良品性,就算體脂計拿不到也無所謂

arrow
arrow
    全站熱搜

    mascottofu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()